Prema
- Magistrala T6 protezala bi se od Severne tangente, odnosno Pupinovog mosta, preko Zemuna i Novog Beograda, do Čukarice - objašnjava Folić. - Kod tramvajske okretnice u Ulici dr Ivana Ribara bio bi ulaz u podzemni tunel, koji bi izlazio kod petlje u Trgovačkoj ulici u naselju Čukarička padina.
Saobraćajnica bi se nadovezala na Ulicu maršala Tolbuhina, kod nadvožnjaka kojim se „preskače" Savska magistrala, gde je planirana i nova saobraćajna petlja.
Prema Folićevim rečima, da bi ovaj projekat imao efekta, u narednim godinama moraju da se završe najavljeni strateški projekti - dva mosta i dva tunela u gradu.
- Konkretno, mora da se završi novi Savski most, tunel koji će povezati Ekonomski fakultet i Bulevar despota Stefana. Počeće da se zida kapitalni projekat, saobraćajnica koja će spojiti obale Dunava kod Ade huje. A da bi se završio Unutrašnji magistralni prsten (UMP), moraće i da se probije tunel ispod Topčiderskog brda, kako bi se povezao Most na Adi sa Autokomandom - objašnjava Folić.
Tunel koji bi se gradio da poveže Novi Beograd i Čukaricu bio bi dugačak oko 2,3 kilometra.
Gradski urbanista objašnjava da je podzemna saobraćajnica ispod Savskog jezera najbolje rešenje da se povežu Čukarica i Novi Beograd.
- Odustali smo od gradnje mosta. Glavni razlog je zaštita životne sredine, očuvanje ambijentalnog izgleda Ade Ciganlije. A ni razlika u ceni ne bi bila velika - objašnjava Folić.
Izvor: Građevinarstvo
Foto: Novosti